2012. február 22., szerda

Mayo Chix kapucnis,strasszos gyönyörű kardi M - Jelenlegi ára: 1 Ft

2011es eredeti Mayo chix fekete kapucnis kardigán óriási gyönyörű flitteres, hímzett márkajelzéssel. Újan vettem márkaboltban 11ezer Ftért. 2szer volt rajtam nem foltos nem is bolyhos a pulcsi felső részén a színe eredetileg ki van szívatva  olyan mintha minimálisan batikos lenne, NEM mosópor marta ki aki ismeri ezeket a pulcsikat tudja h alapból ilyen: -)Beleírt mérete M. Ujját nyaktól mértem. Az aukciót nem szeretném előbb lezárni, csere nem érdekel! A héten maximum csak este leszek gép közelben így a méreteket és állapotot is mindenhova részletesen leírom. Szeretném felhívni kedves leendő vásárlóim figyelmét hogy ne az eddigi értékeléseim alapján nézzék a termékeimet ugyanis az előző eladásaim ugyan jó pár hónappal ezelőtt voltak de 14-16órát dolgoztam naponta és sajnos hajlamos voltam elsiklani hibák mellett, bár negatív értékelésem persze így sincs de mindent korrektül leírok a termékről. Most itthon vagyok kisbabát várok és a lehető legtüzetesebben átnézem a ruhákat, cipőket hogy véletlenül se érje csalódás a kedves vásárlót! Postázni a pénz be érkeztét követően azonnal tudok!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-02-25 23:37
. Mayo Chix kapucnis,strasszos gyönyörű kardi M - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése